September 02, 2005

What's Your Blogging Personality?


  這個測驗是從
容顏那邊瞧來的,最近一直很想算命但仍在尋覓高人中,尚未算到之前就先玩這種簡單的心理測驗過過乾癮吧!(有認識不錯的也請不吝推薦,感謝~)



Your Blogging Type is Cutting Edge and Amusing



You're a legendary storyteller, and you amuse many with your anecdotes.
In fact, you can turn the dullest part of your day into a colorful event.
You're also up on what's new and cool - from fashions, to links, to gadgets.
You're the perfect combo: down to earth, funny, and a little mischievous.

What's Your Blogging Personality?




  有準嗎?我也不確定,鑑定這種測驗比算個性的要難多了,我很清楚我的個性,但對於我手打出來的東西還真摸不清它的脾氣(我只知道它很拗XD)。不過最後一句倒是說得挺契合我的本性:down to earth, funny, and a little mischievous.照這樣看來這測驗應該有準到吧?

  今天真是Blogging 好日也!嘖嘖嘖,一天三篇,對我這懶惰鬼來說真是前所未有的紀錄,這麼一來總算洗刷了我前幾日荒廢板面的恥辱了,只是不知道這股衝勁能持續多久
。(汗)




No comments: